نمایندگی اپل در تهران چارسو

نمایندگی اپل در تهران چارسو
نمایندگی اپل در تهران چارسو
نمایندگی اپل در تهران چارسو

نمایندگی اپل در تهران چارسو

به دلیل اهمیت بسیار زیاد که در طراحی و تولید آیفون، آیپد و اپل واچ های کمپانی اپل بکار رفته، به هیچ وجه نمی‌توان تعمیرات این محصولات را به هر تعمیرکاری واگذار نمود . مناسب ترین گزینه برای انجام تعمیرات آیفون و آیپد با ضمات  نمایندگی تعمیرات اپل درتهران چارسو است.

تعمیرات آیفون، آیپد و اپل واچ‌ ها باید با در نظر گرفتن روش خاص و همچنین با بهره مندی از  تجهیزات نوین و پیشرفته ‌ای انجام میشودمتاسفانه بسیاری از مراکزی که در کشورمان سرویس تعمیرات اپل را عرضه می‌کنند نه دارای ابزارهای مورد نیاز برای انجام این تعمیرات هستند و نه از مهارت کافی برخوردارند . به همین علت است که توصیه داریم تعمیرات ایفون را تنها به نمایندگی تعمیرات اپل درتهران  چارسو یا واگذار کنید.

روش های رایج در بین تعمیر کاران برای محصولات اپل

معمولا تمامی تعمیرکاران در بازار های آزاد مدعی هستند که با تعمیرات آیفون و آیپد های اپل آشنا هستند و هزینه قابل توجهی را هم در مقابل این موضوع  دریافت می‌کنند . اما تجربه ثابت کرده است . که خدمات بسیاری این تعمیرکاران اصلا مناسب نیست و رضایت مشتری را جلب نمی کند .

نمایندگی اپل در تهران چارسو
نمایندگی اپل در تهران چارسو

به طور کلی تقریبا تمامی این تعمیرکاران از ابزارهای متناسب در تعمیرات موبایل استفاده نمی‌کنند . استاندارد های مورد نیاز در زمان تعمیر آیفون یا آیپد را رعایت نمی‌ کنند و در پایان تعمیر از لحاظ کیفی وضعیت مطلوبی نخواهند داشت.

اغلب تعمیرکاران هم در نصب قطعاتی که باید در موبایل کاربر تعویض گردد . از روش هایی استفاده می کنند که سبب کسب سود بیشتربرای آن ها و همچنین کاهش کیفیت تعمیرات شود . به طور مثال اغلب دیده شده که قطعات فیک و غیر اورجینال به جای قطعات اصلی ازسوی تعمیرکار در آیفون یا آیپد کاربر نصب شود.  و هزینه نصب قطعه اصلی هم از مشتری دریافت می کنند .

مزایای مراجعه به شعب نمایندگی ایفون

با توجه به مطالب گفته شده کاملا مشخص است که نباید تعمیرات اختصاصی و آیپد های اپل را به هر تعمیرکاری واگذار نمود . نمایندگی اپل در تهران چارسو با سال ها تجربه در این زمینه مناسب ترین گزینه برای انجام تعمیرات آیپد اپل و همچنین آیفون، اپل واچو دیگر محصولات این کمپانی آمریکایی است . کلیه تعمیراتی که در مراکز نمایندگی اپل عرضه می‌شوند ضمانت دار هستند .

در این راستا اگر طی مدت زمان گفته شده ایراد و اشکالی در عملکرد تلفن همراه به وجود آید .  تیم تعمیراتی نمایندگی به صورت رایگان تعمیرات مورد نیاز  را برای دستگاه شما انجام می‌دهند. پس با خدمات نمایندگی اپل در تهران چارسو می‌توانید یک تعمیر مطمئن رادریافت کنید. استفاده از خدمات این مراکز مزیای دیگری هم در پی دارد که در ادامه مطلب به آن ها اشاره خواهیم کرد. توجه داشته باشید  نمایندگی تعمیر آیفون در تهران چارسو  و با بهترین کیفیت و ضمانت انجام می شود .

بهترین نمایندگی اپل در تهران

همانگونه که می دانید به دلیل برخی روابط سیاسی میان ایران و امریکا کمپانی اپل دارای هیچگونه نمایندگی رسمی از سوی این برند نیست .

اما گروهی از شرکت ها در داخل کشور به نحوی سرویس تعمیرات اپل را با کیفیت مطلوبی عرضه می‌کنند .  که حتی در مقایسه با نمایندگی های رسمی اپل هم مناسب تر است . یکی از این شرکت ها نمایندگی اپل در تهران چارسو است . آمار رضایت کاربران به درستی ثابت می‌کند که خدمات این مرکز تا چه اندازه می‌تواند نتیجه مطلوبی را به همراه داشته باشد. به علت کیفیت خوب و خدمات رسانی نمایندگی تعمیرات اپل در تهران  چارسو به عنوان نمایندگی رسمی اپل در ایران شناخته شده است . با بهره مندی از خدمات این نمایندگی می‌توانید تعمیرات تخصصی آیفون و آیپدتان را بدون دغدغه با کمترین هزینه انجام دهید . ضمانت نامه تعمیراتی دریافت کنید .

نمایندگی مجاز ایفون نمایندگی تعمیرات چارسو

باتوجه به اینکه کلیه استاندارد های مورد نیاز در تعمیرات آیفون، آیپد و اپل واچ ها از سوی نمایندگی اپل در تهران چارسو و متخصصین این مرکز رعایت می‌شود . می‌توان آن از جمله نمایندگی های مجاز اپل در ایران دانست .

اما مقصود از این استاندارد ها چیست و معیاراین استاندارد های مورد نظر کدامند . نخستین موضوع مربوط به اصول کلی تعمیرات می‌شود. اصول تعمیرات آیفون و آیپد های اپل باتوجه به ساختار آن ها نسبت به گوشی های اندرویدی کمی متفاوت تر است .  و کارشناسان در این مراکز با شناخت کامل بر این مسئله تعمیرات اختصاصی را انجام می‌دهند . موضوع بعدی مربوط به ابزارها آلات و تجهیزاتی می‌شود که در زمان تعمیر از آن ها استفاده می گردد .

متاسفانه در بسیاری از این مراکز تعمیر اپل از ابزارهای مناسبی  استفاده نمی شود .  به طوری که بهره مندی از ابزارها وتجهیزات مناسب از مهم ترین استانداردهایی است که باید در تعمیرات اپل و از سوی نمایندگی مجاز اپل رعایت شود.

نمایندگی اپل در تهران چارسو
نمایندگی اپل در تهران چارسو

هزینه تعمیرات در نمایندگی اپل در چارسو تهران

همانطور که میدانید قطعات سخت افزاری موجود در محصولات کمپانی اپل، قطعات بسیار با دوامی هستند .  قیمت این قطعات هم زیاداست . به طور مثال قیمت ال سی دی آیفون های اپل می‌تواند در مقایسه با قیمت ال سی دی اغلب از گوشی های اندرویدی به ترتیب بیشتر باشد .

و این موضوع باعث شده است  که هزینه تعویض ال سی دی آیفون برای کاربران سنگین به نظر رسد . خوشبختانه با بهرهم ندی از خدمات نمایندگی اپل در تهران چارسو می‌توانید هزینه تعمیرات را هم کاهش دهید . اما چگونه؟

همانطور که گفته شد این نمایندگی تنها در زمینه تعمیرات گوشی های موبایل فعالیت ندارد .  بلکه در زمینه واردات و ارائه عمده قطعات اصلی گوشی هایی از جمله اپل هم فعالیت دارد. نمایندگی اپل در تهران چارسو حدود چند سال است که در این زمینه فعال است . 

به همین علت آن را به عنوان یکی از مهم ترین مراکز ارائه قطعات اصلی اپل در ایران شناختهاند . قطعا هنگامی که یک قطعه از سوی تعمیرکار عادی  از این فروشگاه سفارش داده می شود . سودی در مقابل تامین آن در نظر گرفته می شود . این سود هنگامی که به طور مستقیم از نمایندگی اپل استفاده شود ازکاربر دریافت نمی‌شود .

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *