نمایندگی تعمیرات آی مک اپل

نمایندگی تعمیرات آی مک اپل

نمایندگی تعمیرات آی مک اپل

اپل شرکتی چند ملیتی در آمریکا است که در زمینه‌های گوناگونی فعالیت دارد. این شرکت ابتدا در سال 1976 کار خود را با نام شرکت رایانه‌ای اپل آغاز کرد و شاید در ابتدا چندان نام آن بر سر زبان‌ها جاری نمی‌شد. در این مقاله میخواهیم در مورد نمایندگی تعمیرات آی مک اپل صبحبت کنیم.

صاحبان این شرکت در طول زمان سختی‌های فراوانی را تحمل کردند و گاهی اوقات با انتقادهای زیادی روبه‌رو شدند، اما هیچ وقت از کار خود دست نکشیدند. نتیجه این شد که امروز با یکی از معتبرترین و جذاب‌ترین شرکت‌ها در زمینه‌ی تکنولوژی سر و کار داریم که بسیاری از نیازهای روزمره‌ی ما را رفع می‌کند.

ریز رایانه‌های اپل از نخستین دستاوردهای این شرکت بود که اتفاقا بعدها مورد استقبال عده‌ زیادی هم قرار گرفت. به طور کلی باید گفت که اپل در ابتدا بیشتر به رایانه‌های شخصی می‌پرداخت و اتفاقا به گسترش آن هم کمک کرد. در ادامه خدمات و امکانات نمایندگی تعمیرات آی مک اپل مورد بررسی قرار می دهیم.

آی مک :

نمایندگی تعمیرات آی مک اپل
نمایندگی تعمیرات آی مک اپل

اکنون محصولاتی همچون آی‌پد، آی‌مک، مک‌بوک، آی‌پاد، آیفون، اپل واچ (ساعت هوشمند) و آی‌ورک توسط تیم این شرکت تولید شده است که هر یک از آن‌ها به تنهایی جای صحبت دارند. البته قصد ما این نیست که به تمام این محصولات بپردازیم، بلکه می‌خواهیم در مورد یکی از محبوب‌ترین آن‌ها یعنی آی مک صحبت داشته باشیم.

بسیاری از شما مردم عزیز در مورد آی‌ مک  و نمایندگی تعمیرات آی مک اپل اطلاعاتی دارید و حتی ممکن است از برخی جزئیات آن بی خبر نباشید. این محصول مانند درصد زیادی از محصولات اپل، نمایندگی در ایران دارد. این بدان معناست که شما برای تعمیر چنین کالاهایی دیگر نباید نگران باشید و می‌توانید مراجعه به نمایندگی تعمیرات آی مک اپل را در دستور کار قرار دهید.

در این مقاله به صورت واضح در مورد نمایندگی آی‌مک در کشورمان، توضیحاتی را ارائه خواهیم داد. از دیگر مطالبی که می‌توانید امروز مطالعه کنید، می‌توان به مشکلات رایج مربوط به آی‌مک‌ها اشاره داشت. بنابراین پیشنهاد ما این است که تا پایان همراه ما باشید تا نگاهی دقیقی به این موضوع داشته باشیم.

انواع نمایندگی

نمایندگی تعمیرات آی مک اپل
نمایندگی تعمیرات آی مک اپل

به طور کلی می‌توان دو نوع نمایندگی را در هر کجای دنیا مشاهده کرد. نخست به سراغ نمایندگی فروش می‌رویم. همان‌طور که از نام آن پیداست. نمایندگی‌هایی که یک یا چند دسته از محصولات یک شرکت را به فروش می‌رسانند، نمایندگی فروش نام دارند.

در واقع کار اصلی اعضای چنین نمایندگی‌هایی این است که محصولات آن شرکت را به خوبی هر چه تمام‌تر به فروش برسانند.

با نمایندگی فوق کاری نداریم و به توضیح مختصری در مورد آن اکتفا می‌کنیم. چرا که موضوع ما در این مقاله اصلا نمایندگی فروش نیست. دومین نوع از نمایندگی، نمایندگی تعمیر نام دارد. و کار آن این است که کالاهایی که برای آن‌ها مشکلاتی ایجاد شده است را تعمیر یا در برخی از موارد تعویض نماید.

بنابراین با اهمیت هر دو نمایندگی و به خصوص نمایندگی تعمیرات آی مک اپل آشنا شدیم. قطعا بدون وجود چنین نمایندگی‌هایی، افراد و استفاده کنندگان از یک محصول با مشکلاتی مواجه خواهند شد.

هر چه یک شرکت بزرگ و معتبر بتواند نمایندگی‌های بیشتری را در سر تا سر جهان احداث نماید. کاملا در راستای موفقیت خودش قدم برداشته است.

البته شاید دیده باشید که هر دو خدمت ذکر شده در بعضی از نمایندگی‌های اپل به چشم می‌خورد. به این معنا که گروهی از آن‌ها، هم در کار فروش و هم تعمیر کوشا هستند و برای هر دو امر می‌توانید به آن‌ها مراجعه داشته باشید. می‌توان گفت که چنین نمایندگی‌هایی نیز وجود دارند، اما تعداد آن‌ها کمتر است.

آی مک چیست؟

نمایندگی تعمیرات آی مک اپل
نمایندگی تعمیرات آی مک اپل

یکی از انواع رایانه‌های رومیزی را باید آی مک به حساب آورد که محصول خوش ساخت و جذابی از شرکت اپل می‌باشد. این کالا طراحی‌های مختلفی دارد و ضخامت کم از مزایای جالب آن دانسته می‌شود. آی مک‌ها معمولا در دو نوع 21.5 و 27 اینچ ساخته می‌شود.

تولید این محصول برای نخستین بار به سال 2014 میلادی بازمی‌گردد و هنوز هم می‌توان آثاری از تولید آن‌ها را مشاهده کرد. قیمت آی مک‌ها نیز از 1099 دلار آغاز می‌شود. بسته به قابلیت‌ها و امکاناتی که در آن‌ها مشاهده می‌شود، قیمت آن نیز بالاتر می‌رود. OS X Yosemite سیستم عاملی است که برای آی مک‌ها در نظر گرفته‌اند.

یکی دیگر از امکانات آی مک‌ها که کاملا به چشم می‌آید، کیفیت تصویر است. این محصولات از رم 8 گیگابایتی و همچنین فلش‌هایی با حجم‌های 256، 512 و 768 گیگابایتی پشتیبانی می‌کند.

در آی مک‌های جیدی که وارد بازار شده است، شاهد حافظه‌های 3 ترابایتی نیز هستیم. حال با این توضیحات، بدون معطلی باید سر وقت مشکلات رایجی که برای آی مک‌ها به وجود می‌آیند، برویم.

مشکلات رایج آی مک‌ها

نمایندگی تعمیرات آی مک اپل
نمایندگی تعمیرات آی مک اپل

به دلیل کیفیت بالایی که در آی مک‌ها شاهد هستیم، کمتر پیش می‌آید که خراب شوند و ایراداتی برایشان به وجود بیاید. با این حال، در این قسمت به چند تا از مشکلاتی که محتمل هستند، اشاره خواهیم کرد.

نخستین و شاید یکی از شایع‌ترین ایراداتی که بعد از مدتی استفاده از آی مک‌ها از سوی بسیاری از مردم به ثبت رسیده است، فن این محصولات است.

بالا بودن دور فن این کالاها مشکل‌ساز خواهند شد و شاید پس از مدتی نتوان از آن بهره‌برداری کرد. بنابراین دارنده‌ی آی مک باید هر چه سریع‌تر برای تعمیر اقدام کرد و به نمایندگی تعمیرات آی مک اپل مراجعه کرد.

تصویری هم که در بالا از آن صحبت شد، در برخی موارد دچار مشکل می‌شود. این تصویر که به OS نیز معروف است. شاید بالا نیاید و به همین دلیل، تا زمان تعمیر نمی‌توان از آن استفاده کرد.

این کالاها از سنسورهای پیشرفته‌ای برخوردار است. و گزارش‌هایی مبنی بر کار نکردن آن از سوی مردم اعلام شده است؛ اگر چه این مورد چندان زیاد نیست، اما منجر به مشکلاتی خواهد شد.

ادامه مشکلات آی مک :

نمایندگی تعمیرات آی مک اپل
نمایندگی تعمیرات آی مک اپل

آی‌مک‌ها از گلس‌هایی نیز تشکیل شده‌اند. به گلسی که در بخش جلویی این محصولات وجود دارد، فرانت گلس گفته می‌شود. طبیعی است که مانند گلس‌های تمام فناوری‌ها، فرانت گلس‌های آی مک‌ها نیز با مشکلاتی مواجه می‌شوند و هر چند وقت یک بار باید آن‌ها را در نمایندگی تعمیرات آی مک اپل تعویض نمود.

احتمال شکستگی فرانت گلس‌ها نیز کم نیست. در دیگر موارد، کرد و غبار هم عاملی برای خرابی این گلس‌ها هستند. حتی این گرد و غبار می‌توانند وارد گلس‌ها شده و دیگر نتوانید به خوبی از تصویر این محصول استفاده نمایید.

برخی از کلیدهای موجود بر روی آی مک‌ها نیز بعد از مدتی خراب می‌شوند. در چنین شرایطی، امکان استفاده از برخی از قابلیت‌های این کالا فراهم نخواهد بود و باید فکری به حال این قضیه کرد.

روشن نشدن آی مک‌ها نیز یکی از جدی‌ترین مشکلات است که قطعا از استفاده‌ی ما جلوگیری خواهد کرد. پاور بورد هم بخش مهم دیگری است که شاید به خرابی دچار شود.

اگر از دارندگان آی مک‌ها باشید. قطعا در جریان هستید که بخش دی‌وی‌دی نیز در آن‌ها به چشم می‌خورد و کاربرد آن نیز کاملا مشخص است. شاید بعد از چند ماه یا چند سال استفاده از این وسیله، نواقصی برای قسمت ذکر شده به وجود بیاید.

در چنین شرایطی، تعمیرکار نمایندگی تعمیرات آی مک اپل تشخیصی می‌دهد که بخش دی‌وی‌دی باید تعمیر یا تعویض شود. اگر این مشکل حاد باشد و نتوان به تعمیرش پرداخت، طبیعی است که باید نسبت به تعویض آن اقدام گردد.

نمایندگی تعمیرات آی مک

نمایندگی تعمیرات آی مک اپل
نمایندگی تعمیرات آی مک اپل

خبر خوب این است که نمایندگی تعمیرات آی مک اپل در ایران تمام این امور را به خوبی انجام می‌دهد. برای هر کدام از مشکلات فوق، قادر هستید تا به این نمایندگی اپل مراجعه کنید. و مطمئن باشید که مشکل شما به سرعت برطرف خواهد شد.

تیم موجود در نمایندگی تعمیرات آی مک اپل بسیار با سابقه و خبره بوده .و سال‌ها در این زمینه تلاش کرده است. این تیم با صبر و حوصله و اخلاق خوب به سوالات شما پاسخ خواهند داد. و آن‌ها را برطرف خواهند کرد تا در نهایت بتوانید مجددا از وسیله خود استفاده نمایید.

گاهی اوقات مشکلات مربوط به آی‌ مک‌ها عجیب‌تر از چیزی است که فکرش را بکنید. در این گونه موارد، تعمیر کاران از شما می‌خواهند که آی مک خود را برای چند روز در اختیارشان قرار دهید. تا به خوبی از عهده‌ی برطرف‌سازی آن بر آیند.

در دیگر موارد، احتیاجی به انجام این کار نیست. و شاید با صرف چند ساعت وقت بتوان آن‌ها را درست کرد. پس نتیجه می‌گیریم که همه چیز به ایراد به وجود آمده بستگی خواهد داشت.

علاوه بر خدمات ذکر شده، ارتقای هارد و رم آی مک‌ها نیز بخش دیگری از وظایفی است که تیم ما در نمایندگی تعمیرات آی مک اپل انجام می‌دهد. بنابراین در صورتی که می‌خواهید کالای بهتر و مفیدتری داشته باشید. و تا حدی نسبت به شخصی‌سازی آن اقدام کنید، ما را مطلع سازید.

برخی از مشکلات آی مک‌های جدید

شکستگی ماژول آی مک‌ها، یکی از نواقصی است که در نسخه‌های جدید این محصولات اپل دیده می‌شود. حتی برخی مواقع باید آن‌ها را در نمایندگی تعمیرات آی مک اپل تعویض نمود. تا دستگاه ما دوباره قابل استفاده شود.

پاور چنین دستگاه‌هایی، گاهی اوقات با خرابی کامل مواجه می‌شوند و این هم یکی دیگر از ایرادات به حساب می‌آید. نارسایی در برد هم نقص دیگری است که اگر به آن توجه نشود، در بلند مدت خسارت‌هایی را به شما وارد خواهد کرد.

البته توضیح در مورد مشکلات آی مک‌های جدید به این معنا نیست که ایرادات نسخه‌های قبلی برای آن‌ها رخ ندهد. اتفاقا ممکن است ایراداتی که چند پاراگراف بالاتر گفتیم هم در این دستگاه‌ها مشاهده شود. به هر شکل، آی مک‌ها وسایل ظریفی هستند و حتما باید در نگهداری از آن‌ها کوشا باشید.

یکی از قابلیت‌های خوبی که آی مک‌های جدید شرکت اپل دارند، این است که می‌توان رم آن‌ها را به SSD تغییر داد.

در پایان برای پرسیدن سوالات و همچنین گزارش خرابی آی مک‌های اپل می‌توانید با نمایندگی تعمیرات آی مک اپل حاصل فرمایید.

 

 

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *