گوشی ایفون 12

گوشی ایفون 12
گوشی ایفون 12
گوشی ایفون 12

معرفی گوشی ایفون 12

بی شک گوشی آیفون 12 یکی از منحربفرد ترین تلفن‌های هوشمندی می باشد  که می‌توانید خریداری نمایید . اگر گوشی آیفون 12 دارید همین حالا بروز ترین قاب های آیفون 12 را شناسایی کنید . زیرا برای شما نوشته شده است. ساخت ایده آل، اتصال 5G، دوربین‌های خوب وعملکرد متاسب در مقایسه با گوشی های اندروید دیگر، نمونه‌ای از مشخصات عالی آیفون 12 است . در ادامه ی این مقاله به توضیحات کاملتری در خصوص ایفون 12 خواهیم پرداخت .

با این حساب آيفون 12 آن‌ چنان‌که به نظر می‌رسد، کامل و اقتصادی نیست. معمولا از بهترین مشخصات نظیر قدرت زوم بسیار و نمایشگرهایی با سرعت رفرش بالا (ویژگی موجود درگوشی Samsung Galaxy S21) که در اندروید نیز موجود است . در تلفن همراه کشف نمی‌شود. اگر قصد دارید آیفونی با ابعاد مناسب و هزینه خرید کمتر خریداری کنید آیفون 12 مینی نیز می‌تواند انتخاب ایده آلی برای شما باشد. و یا اگر می‌خواهید از قابلیت telephoto zoom بهره مند شوید مدل آیفون 12 پرو، مورد بهترین گزینه برای شماست. با این‌ حال آیفون 12 استاندارد اپل از همه ابعاد و موارد شگفت انگیز است .  و مناسب ترین گزینه برای علاقه مندان به آیفون می‌باشد.

بررسی زمان انتشار و قیمت گوشی ایفون مدل 12

نمایندگی اپل، سری آيفون 12 را در 23 اکتبر 2020 (2 آبان 99) وارد بازار های فروش کرد. قیمت این گوشی نظیر مدل های پیشین برپایه حافظه و گنجایش داخلی گوشی به حساب می آید . از همین رو قیمت آيفون 12 با 64 گیگ حافظه، 829 دلار است. اگر حافظه128 گیگ می‌خواهید، باید تقریبا 879 دلار هزینه نمایید . با این‌ حال ممکن است این مقدار حافظه برای شما کافی نباشد . و اگر هدف شما خرید آیفون 12 با 256 گیگ حافظه را باشد باید 979 دلار برای خرید این موبایل کنار بگذارید.

در بسیاری از کشورهای خارجی، گوشی آیفون 12 با مدل 64 گیگابایتی از 799 پوند اغاز می گردد . با پرداخت 50 پوند اضافی می‌توانید 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی باقیمت 849 پوند اخذ کنید. قیمت این گوشی برای سری 256 گیگابایتی 949 پوند خواهدبود. بدین ترتیب ، اگر آیفون قدیمی‌تر برای خرید و فروش دارید . می‌توانید با دادن آن قیمتی حدود 230 پوند برای تخفیف و خرید آیفون12 دریافت کنید. اما به‌ شرط آنکه گوشی شما سالم و قابل‌ مصرف برای کاربر بعدی باشد. همچنین توجه داشته باشید که نمایندگی اپل درون جعبه آیفون 12، شارژر و هدفون قرار نداده است . بدین ترتیب در صورت نیاز مستلزم هستید تا هزینه اضافی برای خرید شارژراصلی اپل، خرید کابل شارژر اصلی آيفون و هدفون پرداخت نمایید .

گوشی ایفون مدل 12
گوشی ایفون مدل 12

چگونگی طراحی و ساخت ایفون 12

اپل به‌ ندرت سخت بدنه آیفون را از دوره ای به دوره ای دیگر تغییر می‌دهد . بدین ترتیب هر تغییری، هرچند کم معمولاً با شور و هیجان خاصی از سوی کاربران مواجه می‌شود. در آیفون 12 نسبت به سری های پیشین با تغییر لبه‌های آن از حالت گرد به تخت تغییر کرده . قطعا وجود لبه‌ های تخت به‌ اندازه کافی زیبا سبب زیبایی بیشتر می شود . همچنین لبه‌های تخت، مقاومت آیفون 12 را هم‌ زمان با مواد بروز سرامیکی که به آن افزوده شده بهبود می‌بخشد . چراکه قاب‌ گرد آیفون‌های گذشته سبب شکنندگی بیشتر آن‌ها می‌شدند. با این حال با خرید بهترین قاب آيفون 12 می‌توانید از گوشی خود در مقابل آسیب ها و ضربات احتمالی محافظت نمایید .

شما در آیفون 12 همان کالیبر مستحکم در مقابل آب IP68 را خواهید داشت . که در مدل Pro وجود دارد (6 متر به مدت 30 دقیقه) کهب سیار بیشتر از دیگر تلفن های موجود در بازار است . و همچنین برای محافظت صفحه‌ نمایشگر از محافظ صفحه کریستال استفاده‌ میشود . که احتمال شکستن در صورت سقوط را تا حدود چهار برابر کاهش می‌دهد. ادعایی که مورد تایید کارشناسان نیز قرار میگیرد .

علت وجود آهن ربا در گوشی ایفون 12

اپل استفاده از آهن‌ ربا را به عنوان عامل اساسی در ساخت گوشی آیفون 12 تبدیل کرده است. یک حلقه آهن‌ ربا به‌ طور مرکزی در قاب پشتی آیفون 12 قرار دارده است . لوازم جانبی جدید MagSafe اپل، از شارژرهای بی‌سیم و پک باتری مگ سیف گرفته تا جعبه‌ ها واتصالات کیف پول را توانا می‌سازد . که به‌ آسانی از آن استفاده کنند. متاسفانه سرعت MagSafe در مقایسه به شارژر سیمی 20W اپل کندتر است. در یک تست شارژ، آیفون 12 با استفاده از شارژر سریع 20 وات در زمان 28 دقیقه 50٪ کامل می‌شود . درحالی‌ که بااستفاده از شارژر 15 وات MagSafe حدود یک ساعت طول می کشد .

گوشی موبایل ایفون 12
گوشی موبایل ایفون 12

شناخت مزایا و معایب صفحه نمایش گوشی آيفون 12

بی تردید نمایشگر LCD آیفون 11 در طی سالهای اخیر پاشنه آشیل آیفون‌های مدل بالای اپل بوده است . اما آیفون 12 این موضوع  رابهبود داد. در آیفون 12 از نمایشگر 6.1 اینچی Super Retina XDR OLED استفاده‌ می شود . که دقیقا مطابق با  iPhone 12 Pro است . اگر شماهم نگران آسیب دیدن نمایشگر گوشی خود می باشید . پیشنهاد می‌کنیم با مناسب ترین گلس شیشه ای آیفون آشنا شوید. که قطعا در زمان انتخاب و خرید به شما کمک میکند.

صفحه نمایشگر گوشی آيفون 12 شامل رزولوشن 1170*2532 است . که سبب افزایش بی اندازه وضوح محتوای روی صفحه‌ نمایشگردر برابر با نمایشگر آیفون 11 با رزولوشن 898*1792 شده است. علاوه بر این شامل رتبه‌ بندی HDR10 است . و این امکان را به شمامی دهد که هر فیلم ضبط‌ شده با دوربین عقب مجهز به دالبی ویژن دستگاه را همان‌ طور که در نظر گرفته‌ شده، تماشا کنید.

صفحه نماشگر آیفون 12 هنوز دچار ضعف است  . و علت این موضوع برای افرادی که از تلفن‌های اخیر Galaxy، Pixel یا OnePlus برای مدت‌زمان زیاد استفاده کرده‌اند، واضح است. پس از ماه‌ ها اپل تصمیم گرفت از صفحه نمایشگرهایی با نرخ رفرش (تازه‌سازی – Refresh) در تمام آیفون 12 که در سال قبلی در فضای گوشی‌های هوشمند پرچم‌ دار کاملاً رواج شده بود، چشم ‌پوشی کند.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *