گوشی ایفون 13 پرومکس

گوشی ایفون 13 پرومکس

معرفی گوشی آیفون 13 پرو مکس پرچمدار جدید اپل

 گوشی‌های هوشمند خانواده آیفون 13 پرومکس در مجموع چهار گوشی هوشمند آیفون 13 پرو مکس، آیفون 13پرومکس پرو، آیفون 13وآیفون 13 مینی شناخته شده اند. پرچمداران نوین اپل این بار قوی تر از همیشه پا به میدان رقابت گذاشته اند . تا در رقابتی بسیارمنحربفرد عملکردی مطلوبی در مقایسه با پرچمداران اندرویدی به نمایش بگذارد. در ادامه ی مطلب به توضیحات بیشتری در خصوص گوشی ایفون 13 پرومکس خواهیم پرداخت .

از جمله مهم ترین تغییرات انخاذ شده برای این گوشیهای هوشمند نسب به پرچمداران خانواده آیفون ۱۲ می‌توانیم به سنسور‌های دوربین شگفت انگیز و پردازنده عالی با عملکرد مناسب وایده آل آن نسبت به دوره های قبلی، تنوع رنگی بالا، صفحه نمایش به‌ ترتیب با‌کیفیت ‌تراشاره کنیم

گوشی ایفون 13 پرومکس
گوشی ایفون 13 پرومکس


طراحی
قدیمی اما با کمی دوست داشتنی در گوشی ایفون 13 پرومکس

 آیفون SE 2020 از جمله بروز ترین گوشی هوشمند اقتصادی این کمپانی شناخته شده بودو در بخش های کناری برخلاف پرچمداران خانواده آیفون 11 که قاب منحنی دارند . آنها از فریم تخت برخوردار هستند . که افراد را به یاد طراحی‌های قدیمی تر این شرکت میاندازند . و حس و حال قدیمی جذابی را به کاربران منتقل می‌کنند . برای نخستین بار، از این طراحی در گوشی‌های هوشمند خانواده آیفون 12 هم استفاده شد . که با استقبال بسیار گرم کاربران همراه شد.

همین موضوع باعث شد تا پرچمداران خانواده گوشی آیفون 13 پرومکس نیز از این طراحی قدیمی و جذاب برخوردار شوند. در نگاه نخست شاید به نظر طراحی آیفون 13 پرومکس تفاوت چندانی باآیفون 12 پرو مکس نداشته باشد. اما نمایندگی اپل توانست با تغییرات کم و تنوع رنگبندی جدید در نظر گرفته شده .به ترتیب ظاهری جذاب‌ تر و مورد علاقه کاربران را ارائه نماید .

طراحی بدنه ی در گوشی ایفون 13 پرومکس

پی در پی اپل در زمینه الگو های در نظر گرفته شده برای تلفن های همراه هوشمند خود ایده های بسیاری دارد. گوشی آیفون 13 پرومکس  نیزبا طراحی فولاد ضد زنگ به همراه شیشه، از جمله مناسب ترین و باکیفیت ترین گوشی های ایفون به شمار می رود . با در نظر گرفتن افزایش احتمال دارد حجم باتری (اپل میزان گنجایش باتری پرچمدارجدید خود را مطابق با عادت همیشگی اعلام نکرد) در مقایسه باسری  قبلی، این گوشی هوشمند وزن سنگین ‌تری به نسبت آیفون ۱۲ پرو مکس دارد.

وزن حدود ۲۴۰ گرمی این گوشی هوشمند به نظرکمی سنگین ‌تر از بسیاری از پرچمداران دیگر به نظر می رسد . البته همین وزن نه چندان کم باعث شده تا به‌خوبی در هنگام استفاده روی دست قرار گیرد . و احتمال لیز خوردن از دست شما را کاهش داده است . و در پایان حس و حال یک پرچمدار قوی و با‌کیفیت را به کاربران منتقل می‌کند.

مزیت متریال در نظر گرفته شده برای گوشی ایفون 13پرومکس

اما متریال در نظرگرفته شده برای گوشی ایفون 13 پرومکس به دلیل کیفیت مناسبی که دارد باعث شده تا این پرچمدار قادر به مدیریت از استاندارد ضدآب IP68 (توانایی قرار گیری در عمق ۶ متری آب در مدت زمان ۳۰ دقیقه) را داشته باشد .پس با خیال اسوده درشرایط آب و هوایی گوناگون و همچنین تفریحات نظیر شنا، می‌توانید از این پرچمدار قوی استفاده کنید.

تغییر دیگری که در این گوشی دیده می شود ، در نمای رو به رویی آن است. قبل از رونمایی بعضی از شایعات خبر از حذف شدن ناچ در بخش بالایی صفحه نمایشمی دادند اما این اتفاق رخ نداد و اپل نه تنها برای این گوشی هوشمند، بلکه برای تمامی اعضای خانواده آیفون 13 از ناچ کوچک‌ تری درمقایسه با دوره گذشته استفاده کرده است.

صفحه نمایشگر قوی ارائه شده در گوشی ایفون مدل 13 پرومکس

 بالاخره اپل تصمیم گرفت در بخش صفحه نمایشگر گوشی های خود نیز تغییراتی ایجاد کند . و قوی ترین صفحه‌ نمایشگر در میان پرچمداران خود را برای گوشی آیفون 13 پرو مکس در نظر بگیرد . این پرچمدار به صفحه نمایشگر ۶.۷ اینچ با رزولوشن ۱۲۸۴ x 2778 از مدل اولد و تکنولوژی Super Retina XDR مجهز شده است. این صفحه نمایشگر با تراکم پیکسلی ۴۵۸ppi در هر اینچ،می‌تواند کیفیت فوق العاده ای را عرضه کند. از نظر روشنایی هم این صفحه‌نمایشگر قادر می باشد  حداکثر روشنایی ۱۲۰۰ نیت (شمعدر متر مربع) را ارائه دهدبه همین علت این صفحه‌نمایش در شرایط نوری گوناگون و حتی تابش مستقیم نور خورشید وضوح تصویری بسیار عالی و چشم نوازی به همراه دارد.

گوشی ایفون مدل 13پرومکس
گوشی ایفون مدل 13 پرومکس

تفاوت صفحه نمایشگر گوشی ایفون 13 پرومکس به نسل های گذشته

تا هم قطعا تا به اینجا متوجه شده اید که با صفحه ‌نمایشگر بسیار قوی در گوشی ایفون 13 پرومکس رو به رو خواهید بود. اما بی تردید قوی ترین قابلیت این صفحه‌ نمایشگر در مقایسه با نسل های گذشته خود، قادر ارائه نرخ برورزسانی ۱۲۰‌هرتز می باشد . اگر قصد دارید باقدرت بیشتر این صفحه نمایشگر بیشتر آشنا شوید، بهتر می باشد که بدانید آیفون ۱۲ پرو مکس به صفحه‌ نمایشگر با قابلیت ارائه نرخ بروزرسانی ۶۰ هرتز مجهز شده بود.

نرخ بروزرسانی ۱۲۰ هرتز نه تنها صفحه نمایشی صاف تر را به شمای ارائه می‌کند . بلکه در گیم پلی نقش بسیار تاثیر گذاری دارد . و می‌تواند تجربه گیم پلی بسیار فوق العاده را به کاربران ارائه دهد . بهتر است که بدانید این صفحه نمایشگر به صورت اتوماتیک با توجه به روش استفاده، نرخ بروزرسانی در بازه ۱۰ تا ۱۲۰ هرتز را ارائه می‌ دهد . که تاثیر بسزایی درصرفه انرژی دارد.

عکاسی منحربفرد با گوشی ایفون 13 پرومکس

 در بررسی دوربین گوشی ایفون 13 پرومکس ابتدا با سنسور دوربین اصلی اغاز می‌کنیم. همانگونه که میشاهده میکنید در مقایسه با آیفون ۱۲ پرو مکس، هر دو به سنسور دوربین مرکزی رزولوشن مشابهی مجهز شده‌اند. اما دوربین اصلی گوشی آیفون 13 پرو مکس دریچه دیافراگم وسیع تر و بهتری نسبت به مدل قبلی خود دارد . و در پایان جذب نور فراوان تری دارد . و این یعنی می‌تواند تصاویر را به ترتیب باکیفیت‌تر و منحربفرد تر در نور شب به ثبت رساند . اما برای عکاسی در نور شب توانایی نرم افزاری حالت شب یا همان night mode نیز عملکرد فوق العاده ای دارد . و با حذف نویز‌های موجود در نور شب (نویز ناشی از نور‌های مصنوعی نظیر نور چراغ و نور ماشین)،در پایان خروجی تصاویر بسیار با کیفیتی را عرضه می‌کند.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *