نمایندگی تعمیرات آی واچ اپل

نمایندگی تعمیرات آی واچ اپل

نمایندگی تعمیرات آی واچ اپل

این روزها بسیاری از مردم را می‌بینیم که از تکنولوژی‌های گوناگونی بهره می‌برند. این تکنولوژی‌های علاوه‌بر این که برای اوقات فراغت ساخته شده‌اند، باعث می‌شود تا برخی از کارهای روزمره ما با سرعت بیشتری انجام گیرد. شرکت‌های مختلفی پشت این تکنولوژی‌ها هستند و بی شک یکی از بهترین‌ها در این عرضه را باید شرکت اپل به شمار آورد.در این ادامه میخواهیم در مورد نمایندگی تعمیرات آی واچ اپل توضیح دهیم :

شرکت اپل ابتدا کار خود را در سال 1976 آغاز کرد، اما در آن زمان چندان نتوانست به موفقیت‌هایی دست پیدا کند. اعضای این شرکت بارها با شکست و بحران‌های مالی مواجه شدند، اما در نهایت توانستند به این بحران‌ها پایان داده و همه چیز را به سود خود و مشتریانشان کنند.

این شرکت در طی این سال‌ها به جز کار بر روی رایانه‌های شخصی، توانست محصولاتی نظیر آی مک، مک بوک، آیفون، اپل واچ، اپل تی وی، ایر پاد و آی پد را تولید کند. برخی از این کالاها در ابتدای انتشار چندان موفق ظاهر نشدند، ولی در ادامه حسابی طرفدار پیدا کردند و عده فراوانی جذبشان شدند.

نمایندگی تعمیرات آی واچ اپل
نمایندگی تعمیرات آی واچ اپل
ادامه :

هم‌اکنون باید اپل را یکی از موفق‌ترین و ثروتمندترین شرکت‌های جهان به حساب آورد. جدا از سرمایه‌ای که صاحبان این شرکت دارند، روزانه سود فراوانی هم نصیبشان می‌شود. آن‌ها کیفیت و امکانات فراوان را به کالاهای خود تزریق کرده‌اند  دلیل موفقیتشان را هم باید همین مورد به حساب آورد.

هدف ما در این مقاله این است که یکی از کالاهای معتبر و پرهوادارا این شرکت یعنی آی واچ را بررسی و یکی از بهترین نمایندگی تعمیرات آی واچ اپل معرفی نماییم. همچنین در مورد نمایندگی آی واچ در ایران نیز صحبت خواهیم کرد. دقت داشته باشید که منظور از نمایندگی، نمایندگی تعمیر می‌باشد.

همان‌طور که در جریان هستید، دو نوع نمایندگی یعنی فروش و تعمیر یا تعویض داریم که برای مصارف مختلفی هم به وجود آمده‌اند. در نهایت هم در خصوص سایت و نحوه تماس گرفتن با تیم نمایندگی تعمیر آی واچ، نکاتی را ذکر خواهیم کرد.

آی واچ چیست؟

اپل واچ
اپل واچ

آی واچ که با نام اپل واچ نیز شناخته می‌شود، محصول با کیفیت و جذابی است که اوایل سال 2015 میلادی از آن رونمایی شد. طولی نکشید که عده زیادی از این محصول استفاده کردند و کاملا هم از آن رضایت داشتند.

در ادامه نسخه‌های بهتر و البته گران‌تری از آی واچ روانه بازار شدند که آن‌ها نیز از مقبولیت عام برخوردار بود. در آن سال، این ساعت‌های هوشمند در مراسمی به همراه آیفون 6 و آیفون 6 پلاس معرفی شدند.

از همان ابتدا دو نرم افزار به صورت پیش فرض بر روی این ساعت‌‌ها نصب بود که Workout و Fitness نام داشتند. پشتیبانی از سیری، نمایش ضربان قلب و ضد آب بودن از ویژگی‌های یک آی واچ اصل می‌باشد. بعدها آی واچ‌های دیگری منتشر شدند که کاملا مستقل از گوشی آیفون بودند.

شما می‌توانید از این ساعت‌ها که سیم کارت هم به آن‌ها وارد می‌شود، به صورت جداگانه بهره ببرید. این ساعت‌ها هشت گیگابایت رم نیز در خود دارند.

انواع اپل واچ

انواع اپل واچ
انواع اپل واچ

اپل واچ سری 1 و اپل واچ سری 2 از محبوب‌ترین‌ها در این عرصه هستند. البته این اپل واچ‌ها تا نسخه‌ی ششم نیز ادامه پیدا کنند و به جز آن، ساعتی تحت عنوان SE نیز به دست مردم رسید که به محبوبیت دست پیدا کرد. WatchOS

سیستم عاملی است که برای این ساعت‌ها در نظر گرفته شده است. حتی در ساعت‌های جدید می‌توان قابلیت پاسخ دادن به پیغام‌های صوتی را مشاهده نمود.

حال که تا حد زیادی با آی واچ‌ها آشنایی پیدا کردیم، در بخش بعدی مشکلات و ایرادات رایجی که معمولا برای مردم اتفاق می‌افتد را بررسی خواهیم کرد و اینکه نمایندگی تعمیرات آی واچ اپل چگونه در رفع این ایرادات کمک شایانی به کاربران میکند.

این مشکلات معمولا از سوی بسیاری از افراد گزارش می‌شود. نکته منفی در این زمینه این است که شاید برخی از آن‌ها دقیقا ندانند که باید چه کاری برای رفع آن‌ها انجام دهند.

گروهی از این افراد هستند که خودشان می‌خواهند ساعتشان را تعمیر کنند. پیشنهاد می‌شود که به هیچ وجه دست به انجام چنین کاری نزنید. آی واچ‌ها حساس هستند و تنها به دست افراد کارشناس و زبردست تعمیر می‌شود.

برخی دیگر از افراد این ساعت‌ها را نزد تعمیرکاران معمولی می‌برند؛ این در حالی است که برای دانستن اطلاعات این حرفه باید آموزش‌هایی را کسب کرد و به همین راحتی‌ها نمی‌تواند ایرادات آن را برطرف نمود.

پس لازم است که ساعت‌ هوشمند شرکت اپل برای مدتی در اختیار نمایندگی‌های تعمیر قرار گیرند. در ادامه به بعضی از این مشکلات رایج اشاره خواهیم داشت.

مشکلات رایج آی واچ

مشکلات اپل واچ
مشکلات اپل واچ

بر هیچ کس پوشیده نیست که در حال حاضر، محبوب‌ترین ساعت هوشمند جهان اپل واچ می‌باشد. در همین راستا، شاید بد نباشد که اطلاعاتی در مورد برخی از نواقص احتمالی آن در آینده داشته باشیم. نمایندگی تعمیرات آی واچ اپل شما را در این راستا راهنمایی خواهد کرد.

آی واچ‌ به گونه‌ای طراحی شده است که وقتی مچ دستتان را بالا می‌آورید، به صورت خودکار روشن شده و قادر خواهید بود تا صفحه نمایش آن را مشاهده کنید. متاسفانه گاهی اوقات پیش می‌آید که این اتفاق رخ نمی‌دهد و صفحه به صورت خودکار روشن نمی‌شود.

البته قبل از هر نوع تعمیری، بهتر است در خصوص خاموش بودن حالت Theatre یا Sleep Mode اطمینان حاصل کنید. در غیر این صورت، صفحه نمایش شما به صورت خودکار روشن نخواهد شد.

در صورتی که مورد بالا را امتحان کردید و حتی از استراتژی‌های دیگر به منظور رفع آن استفاده نمودید و جواب نگرفتید، باید حتما آن را به نمایندگی تعمیرات اپل ببرید. ممکن است صفحه نمایش شما با برخی از مشکلات مواجه شده باشد و همکاران ما شما را بهتر راهنمایی خواهند کرد.

دیگر مشکلات آی واچ
مشکلات اپل واچ
مشکلات اپل واچ

یکی دیگر از ایرادات رایجی که برای آی واچ‌ها رخ می‌دهد. این است که شما نمی‌توانید با دیگران تماس بگیرید و مکالمه داشته باشید. در این مورد هم ابتدا باید یک راه را امتحان کنید. حتما دقت داشته باشید که آیفون و اپل واچ شما به آخرین نسخه آپدیت شده باشند.

همان گونه که می‌دانید، گوشی‌ها و ساعت‎های هوشمند هر چند وقت یک بار آپدیت‌هایی را نشر می‌دهند. و باید از این قصیه به خوبی آگاه باشید.

اگر این گونه هم بود، شما باید دیتای خود را یا از طریق گوشی و یا از طریق ساعت حذف نمایید. برای انجام این کار هم نیاز است که به تنظیمات رفته و اقدامات لازم را صورت دهید. اگر باز هم این راه گره‌گشا نبود، به این معناست که مشکلی برای ساعت شما به وجود آمده است.

کند شدن گوشی‌های هوشمند همیشه به کام ما تلخ است و این موضوع ما را اذیت می‌کند.حال بد نیست بدانید که چنین مشکلی در ساعت‌های هوشمند نیز به وجود می‌آیند و شاید خیلی راحت کند شوند. سپس می‌بینید که استفاده از آن‌ها با اختلالاتی همراه خواهد بود.

البته در درصد زیادی از مواقع، با یک ری استارت می‌توانید به حل مشکل خود بپردازید. اگر این کار را کردید و جوابی نگرفتید، بهتر است آن را به نزد نمایندگی تعمیرات آی واچ اپل ببرید.

بالاتر هم گفتیم که اپل واچ‌ها و به خصوص نسخه‌های کنونی آن‌ها باید به آیفون وصل شوند تا کارایی بهتر خود را نشان دهند. نسخه‌های جدید این ساعت‌ها هستند که شاید نیازی به متصل شدن به گوشی‌ها نداشته باشند.

پرتکرارترین مشکل آی واچ
مشکلات اپل واچ
مشکلات اپل واچ

در خصوص نسخه‌های ابتدایی، گاهی پیش می‌آید که آی واچ شما به موبایلتان وصل نمی‌شود. این قضیه عملا به این معنا است که نمی‌توان از امکانات ساعت بهره برد.

طبق نظرسنجی‌ای که با استفاده کنندگان آی واچ‌ها صورت گرفته است. مطلع شدیم که این یکی از پرتکرارترین مشکلات این محصولات می‌باشد. خوشبختانه برای رفع این ایراد، راه‌های گوناگونی وجود دارد.

به عنوان مثال، با مراجعه به نرم‌افزار Watch در این ساعت‌ها می‌توان برخی از تنظیمات را تغییر داد. و آن را به گوشی متصل کرد. اگر تکمام موارد این ساعت‌ها را زیر و رو کردید و نتیجه‌ای حاصل نشد، هر چه سریع‌تر آن را در اختیار نمایندگی تعمیرات آی واچ اپل تعمیر قرار دهید.

در آخر به سراغ یکی دیگر از مشکلات رایج آی واچ‌ها می‌رویم. و آن کار نکردن ردیابی حرکات و برخی از نرم افزارهای پیشفرض می‌باشد.

به دلیل اختلال در عملکرد برخی از برنامه‌های مربوط به ورزش و کار در ساعت‌ها. گاهی وقت‌ها شاهد کار نکردن آن‌ها هستیم. متاسفانه چندان نمی‌توان کاری در این زمینه کرد و تنظیمات خاصی پیش روی افراد قرار ندارد.

خوشبختانه نمایندگی تعمیرات آی واچ اپل ما در ایران قادر است. تا تمام این مشکلات را برطرف نماید. برطرف‌سازی برخی از مشکلات ممکن است از چند ساعت تا چند روز زمان‌بر باشد. شاید فرد تعمیرکار و کارشناس با بررسی اولیه، ساعت را در همان چند لحظه‌ ابتدایی به دارنده آن پس بدهد.

در غیر این صورت، از شما خواسته می‌شود که چند روز دیگر به نمایندگی تعمیرات آی واچ اپل مراجعه نمایید تا ساعت تعمیر شده خود را دریافت کنید.

ختم کلام
نمایندگی تعمیرات آی واچ اپل
نمایندگی تعمیرات آی واچ اپل

البته تمام مشکلات یک آی واچ ممکن است به همین موارد ذکر شده ختم نمی‌شود. ایرادات دیگری نیز در این خصوص به چشم می‌خورند که به علت اهمیت کمتر، در این مقاله صحبتی از آن‌ها نشد. تیم ما می‌تواند دیگر نواقص مربوط به این محصولات جذاب و پرطرفدار را هم برطرف کند.

پس هم‌اکنون می‌توانید با شماره تلفن‌های موجود در سایت apple-tehran.com تماس حاصل کرده و از سوالاتتان را از ما بپرسید. ضمنا امکان مراجعه به صورت حضوری برای گزارش مشکلات آی واچ نیز وجود دارد.

گفتنی است که بخشی در وب‌سایت ما به چشم می‌خورد که به وسیله آن می‌توانید. با کارشناسان ما مکالمه داشته و سوالاتتان را مطرح کنید. سپس برای برطرف‌سازی این ایرادات باید به نمایندگی تعمیرات آی واچ اپل بروید.

امیدوار هستیم که از مطالعه این مقاله لذت برده باشید.

 

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *